Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Full Program »
Prezentacija
View File
pptx
3.5MB

Pythonovci usvajaju JavaScript

Interaktivno izlaganje Pythonovci usvajaju JavaScript zorno prikazuje kako voditi nastavni proces u 3. razredu prirodoslovno-matematičke gimnazije kako bi se uspješno ostvario ishod A.3.1. iz domene Informacije i digitalna tehnologija. Učenik dizajnira, razvija i objavljuje strukturu povezanih mrežnih stranica s pomoću alata i tehnologija koje se izvode na računalu korisnika. Obzirom da je JavaScript jezik koji ima veliku popularnost i primjenu u izradi interaktivnih mrežnih stranica te veliku bazu korisnika i proizašlih radnih okvira i okruženja, dovoljan je mali zamah kako bismo pokrenuli lavinu i učenike početnike, koji su učili Python, doveli do samostalnog kreiranja naprednijih JavaScript projekata. Pritom se koristimo metodama obrnute učionice, projektne i istraživačke nastave, platformama codecademy.com, codepen.io i MS Teams te iskustvom i vještinama poučavanja u hibridnom i fleksibilnom modelu nastave. Izlaganje iznosi konkretan primjer kroz koji se pojašnjava proces poučavanja i konačni ishodi. Izlaganje završava procjenom najvažnijih sastavnica rubrike za vrednovanje projekta izrade mrežne stranice kako bi se što uspješnije upravljalo učenikovim kognitivnim procesima, a opet ostavilo dovoljno slobode za kreativno i originalno izražavanje.

Autor(i):

Kristina Lučić
Gimnazija Velika Gorica
Croatia
Nastavnica informatike od 2006. godine u prirodoslovno-matematičkoj gimnaziji, voditeljica županijskog stručnog vijeća, mentorica i uporna istraživačica novih spoznaja.

 

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC