Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Cijeli program »

Mi p(r)oučavamo AI, a vi?

Dvije učiteljice Matematike i Informatike, prateći trendove u obrazovanju, došle su do slične ideje. Bez prethodnog dogovora, jedna u Splitu, a druga u Zagrebu, proteklu školsku godinu odlučile su učenicima na satovima (ne nužno) Informatike približiti pojam umjetne inteligencije.

Na koji način su ostvarile i što su sve primijenile i upotrijebile u svom radu pokušat će prikazati kroz ovo interaktivno izlaganje. Koristile su mnoge izvore i metode, od tečaja Elements of AI, AI Basics for Schools, preko Code.org, Loomena, Teamsa i čitavog niza alata za učenje, poučavanje, ali i same njihove upotrebe kao umjetne inteligencije u svakodnevnom životu.

Nakon godine dana p(r)oučavanja i samorefleksije njihovi pokušaji i pogreške, uspjesi i manja „zapinjanja“, mogu pomoći ostalim učiteljima.

Cilj im je ohrabriti sve neodlučne da u svoje kurikulume slobodno uvrste nešto od bogatstva koje  umjetna inteligencija pruža u svakodnevnom životu svuda oko nas.

Ograničenje provođenjem nastave u online okruženju ne mora značiti i ograničenje u poučavanju. Angažiranjem učitelja, dodatnim istraživanjem pokazat će metode koje su koristile kako bi učenike motivirale i bolje upoznale s ovom sve važnijom temom.

U tijeku osmišljavanja i pisanja ove prijave otvoreno je, uz podršku Carneta, natjecanje AI School Challenge u okviru projekta Elements of AI kako bi na originalan način potaknuli učenike, ali i učitelje na  edukaciju o osnovama umjetne inteligencije. Statusom AI škole te certifikatima mnogi će se moći pohvaliti i prije, ali i na CUC-u 2021 koji je pravo mjesto za dodavanje novih elemenata i smjernica u p(r)oučavanju umjetne inteligencije.

Autor(i):

Ela Veža
OŠ Trstenik
Croatia
Ela Veža po struci je profesorica Matematike i Informatike, zaposlena u OŠ Trstenik u Splitu na radnom mjestu učiteljice Matematike i Informatike. Prati i aktivno sudjeluje na Carnetovim korisničkim konferencijama kao i svim ostalim Carnetovim događanjima dugi niz godina. Voditeljica je ŽSV-a učitelja informatike Splitsko-dalmatinske županije, članica je SRS za Informatiku pri MZO-u, koordinirala je više CARNETovih projekata u Dalmaciji kao što su: ICT Edu, Kako učiti online ili Putovima digitalnih kompetencija u okviru projekta E-skole. Završila je tečajeve Elements of AI te AI Basics for Schools.

Vjera Barbir Alavanja
OŠ Ivan Gundulić, Zagreb
Croatia
Vjera Barbir Alavanja rođena je 1973. u Splitu gdje se školovala, završila studij i stekla zvanje profesor matematike i informatike (magistra edukacije matematike i informatike).

Od šk. god. 2021./2022. radi u OŠ Ivana Gundulića u Zagrebu, nakon 17 godina radnog iskustva u OŠ dr. Ante Starčevića koje je stekla na radnom mjestu učiteljice Matematike i Informatike.

U školi, dugi niz godina, imenovani je stručnjak za tehničku podršku i e-škole koordinator, pa osim što podučava Matematiku i Informatiku, potiče i pomaže učenicima i kolegama da razvijaju digitalne kompetencije i transformiraju proces učenja i podučavanja uz pomoć digitalnih obrazovnih alata i sadržaja.

Redovito se stručno usavršava u području obrazovanja, aktivni je član Carnetove virtualne zajednice praktičara, prati i sudjeluje na brojnim edukacijama i događajima organiziranih od strane Carnet, Agencije za odgoj i obrazovanje, Ministarstva znanosti i obrazovanja, Microsoft i Adobe Education. Dijeli svoje ideje i primjere dobre prakse sa širom mrežom kolega.

U svom radu sa učenicima koristi IKT za poučavanje i učenje i velik je zagovornik korištenja tableta i tehnologije za učenje. Administrator je školskih tableta iz projekta Škola za život i kreirala je društvenu grupu i web portal Apps4tablet koji redovito održava i nadopunjuje novim informacijama.

Stalno je u potrazi za novim digitalnim obrazovnim alatima i sadržajima pomoću kojih nastavu čini zanimljivom, modernom i korisnom.

Na temelju rezultata svoga rada s učenicima proglašena je Microsoftov stručnjak za inovativne edukatore (eng. Microsoft Innovative Educator (MIE) Expert) za 2021./2022. godinu.

Dobitnica je državne nagrade najuspješnijim odgojno – obrazovnim radnicima u 2020. godini.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje:

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC