Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Cijeli program »

Alati za sreću

Ovo izlaganje ima namjeru pokazati tijek i aktivnosti eTwinning projekta pod nazivom Our Well-being i novu dimenziju uporabe IKT alata. U projektu su sudjelovale osnovne škole triju zemlja – Hrvatske, Srbije i Italije, odnosno učenici i njihovi učitelji koji su prepoznali zajedničko nastojanje da se pronađu odgovori na sljedeća pitanja: Novo „normalno“ uzrokovano pandemijom lansiralo nas je u digitalni svemir i otvorilo nam nove digitalne sfere, no je li to dovoljno za razvoj kompetencija 21.st i cjeloživotno učenje? Možemo li učiti ako nismo sretni? Što je s našim mentalnim zdravljem? Kako zdravo hraniti naše mentalno biće 'online'? Kako integrirati digitalnu i humanističku dimenziju odrastanja naših učenika, pa i nas samih? Namjera je bila razmotriti tvrdnju da djeca osnovnoškolske dobi tehnologiju koriste većinom kako bi se izdvojili iz stvarnoga u virtualni svijet, što za posljedicu ima otuđenje od prijatelji, obitelji i sebe samoga. Tu smo, u razgovoru s učenicima, primijetili da je odgovor velikim dijelom potvrdan. Također smo htjeli provjeriti koliko škola/učitelji mogu utjecati na razloge i načine na koji djeca koriste tehnologiju. I tu smo naišli na potvrdan odgovor, što je u nama izazvalo veliku sreću, ali i osjećaj odgovornosti. Učenici su svoju pažnju pomoću IKT alata usmjerili na humane teme poput obitelji, prijatelja, zdravlja tražeći odgovor na pitanja što je potrebno učiniti da bismo bili sretniji, kakvi hobiji postoje, kako san i sunce utječu na blagostanje, što nas nasmijava, zašto je dobro imati ljubimca, zašto je zdrava prehrana važna, zašto su važne lijepe stvari poput glazbe, boja, plesa…

Autor(i):

Lidija Šaravanja
OŠ Vladimir Nazor, Čepin
Croatia
Lidija Šaravanja profesorica je engleskog jezika i književnosti i njemačkog jezika i književnosti. Radila je kao učiteljica engleskog jezika s različitim dobnih skupinama, od vrtićke, preko osnovnih i srednjih škole do rada sa studentima na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Trenutno radi kao učiteljica mentorica u OŠ Vladimir Nazor u Čepinu. Uz niz formalnih i neformalnih edukacija, 2019.g. stekla je titulu doktora znanosti u području jezikoslovlja. U rado često primjenjuje integraciju različitih područja obrazovanja, svijest o građanskom identitetu i projektno učenje.

Tajana Bundara
SŠ Ivana Lucića Trogir
Croatia
Tajana Bundara, profesorica engleskog i njemačkog jezika, radi na poslovima nastavnika mentora oba jezika u SŠ Ivana Lucića, Trogir. Njezino radno iskustvo obuhvaća širok spektar odgojno-obrazovnih institucija od vrtićkih skupina s programom za strane jezike, privatnih škola za strane jezike, preko srednjih škola i jezičnih kampova za djecu i mlade.

Piše i vodi eTwinning projekte. Autor je niza videolekcija objavljenih na stranicama MZO, te nastavnih materijala i sadržaja objavljenih na edutoriju, HUPE web stranici i njezinom Youtube kanalu.

Održala je niz radionica i predavanja na razne odgojno-obrazovne teme. Njezin fokus je poticanje izvrsnosti kod učenika kroz integraciju raznovrsnih tema i strategija poučavanja u nastavi stranog jezika.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje:

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC