Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Cijeli program »

Class Dojo platforma i drugi digitalni alati u nastavi 3.a i 3. b razreda

Ovaj tekst govori o načinu održavanja hibridne nastave u 3. razredima OŠ Vladimir Nazor Pisarovina koja se izvodi pomoću Class Dojo platforme. Na platformi sudjeluju i učiteljice i učenici, te svi čitaju i objavljuju digitalne sadržaje, učiteljice u mapi Razredna priča, te zadavanjem aktivnosti na što odgovaraju učenici objavom svojih radova na portfelju. Na samoj platformi, koja služi za objavu zadataka i postavljanje radova, učitelj također upravlja razredom, te komunicira s roditeljima. Nakon iskustva s nastavom na daljinu koristi se sve veći broj digitalnih alata koji se povezuju na platformi

Autor(i):

Irena Solenički
OŠ Vladimir Nazor Pisarovina
Croatia
Irena Solenički učiteljica je razredne nastave koja radi u 3. razredu OŠ Vladimir Nazor Pisarovina. Uz redovnu nastavu koordinira Erasmus+ projekte i razvija stručno znanje u polju digitalnih nastavnih alata.

Marija Dujmović
OŠ Vladimir Nazor Pisarovina
Croatia
Marija Dujmović učiteljica je razredne nastave koja radi u 3. razredu OŠ Vladimir Nazor Pisarovina. Uz redovnu nastavu sudjeluje u Erasmus+ projektima, izlaže na stručno-znanstvenim stručnim skupovima i razvija stručno znanje u polju digitalnih nastavnih alata.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje:

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC