Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Cijeli program »

Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola

U sklopu projekta e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza) djeluje i modul vezan uz igrifikaciju koja predstavlja proces uvođenja koncepata računalnih igara u druge procese primarno s ciljem povećanja motivacije korisnika. U sklopu tog modula, razvijena je računalna igra Put do e-Škole u koju je ukomponirana anketa za procjenu digitalne zrelosti škola s intencijom vrednovanja stupnja integracije digitalne tehnologije u život i rad škole od strane samih učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole. U izlaganju će se dati pregled procesa razvoja i testiranja računalne igre i predstaviti preliminarni rezultati.

Autor(i):

Markus Schatten
Fakultet organizacije i informatike
Croatia
Markus Schatten izvanredni je profesor i voditelj Laboratorija za umjetnu inteligenciju na Fakultetu organizacije i informatike. Autor je preko 90 znanstvenih i stručnih radova. Područja interesa su mu umjetna inteligencija, višeagentni sustavi i računalne igre.

Bogdan Okreša Đurić
Fakultet organizacije i informatike
Croatia
Bogdan Okreša Đurić asistent je i suradnik u Laboratoriju za umjetnu inteligenciju Fakulteta organizacije i informatike. Doktorirao je na području primjene umjetne inteligencije u računalnim igrama i autor je preko 30 znanstvenih i stručnih radova.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje: 90 minuta

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC