Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Cijeli program »

Suradničko poučavanje programiranja za najmlađe

Početno učenje programiranja uvijek je izazov za učitelje. Suradničko istovremeno poučavanje dviju učiteljica na različitim lokacijama u online okruženju osmišljeno je kako bi kroz igru i međusobnu komunikaciju i suradnju učenike ohrabrili u prvim programerskim koracima na način da ih prave igrajući se i to u online okruženju u kojem je osim njihove prave učiteljice prisutna i učiteljica na udaljenoj lokaciji i drugi učenici. Osnovni cilj ovakvog rada je poticanje suradnje kako među učiteljima tako i među učenicima koji uče na našem primjeru. Kroz izlaganje će biti prikazane aktivnosti koje su odrađene kroz četiri radna webinara za učenike pod nazivom Programiranje za najmlađe i Programi(g)ranje održanih u sklopu međunarodne inicijative Meet & Code u organizaciji udruge Suradnici u učenju.

Autor(i):

Kristina Slišurić
OŠ "Matija Gubec" Cernik
Croatia
Kristina Slišurić, rođena 20. prosinca 1978. Varaždin. Diplomirala 2001. na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu, stekla zvanje dipl. informatičara. 2002./2003. položila kolegije pedagoško-psihološkog obrazovanja na Visokoj učiteljskoj školi u Čakovcu. Stručni ispit za zanimanje profesora informatike položila u Zagrebu 2003. Dobitnica Rektorove nagrade 2002. godine. Radi kao učiteljica informatike u OŠ „Matija Gubec“ Cernik. U eksperimentalnom programu Škola za život koordinator je provođenja programa. Od 2004. uređuje školsku mrežnu stranicu koja na natjecanjima postiže značajne rezultate (CARNetov Webfestival 2008. – prvo mjesto, „Skockajte web“ 2009. treće mjesto, „Skockajte web“ 2010. osmo mjesto,  „Skockajte Web“ 2011. – troje najboljih, „Skockajte web“ 2012. – Klub najskockanijih,  Enter TOP 5 2005./2006. 1. mjesto, Enter TOP 5 2008./2009. 3 mjesto). Niz godina mentor je učenicima na Državnoj razini natjecanja Infokup. Urednica je monografije „250 godina školstva u Cerniku – 150 godina svjetovnog školstva“ izdane 2010. Radi kao član radne skupine za informatiku za provedbu cjelovite kurikularne reforme. U listopadu 2019. promovirana u zvanje učitelja mentora. Dobitnica je nagrade Ministarstva za najbolji DOS u prosincu 2018., nagrade MZO za najuspješnijeg odgojno-obrazovnog djelatnika 2018./2019. i 2019./2020. Sudjelovala je u izradi inovativnih metodičkih preporuka za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda predmetnih kurikuluma, od kojih je jedna preporuka javno predstavljena na konferenciji za novinare pri MZO. Snimala videolekcije – Škola za život od ožujka do lipnja 2020., te u projektu i-nastava Ministarstva u školskoj godini 2020./2021. Volonterski uključena u rad Organizacijskog odbora za međunarodno natjecanje Dabar. Objavljuje digitalne obrazovne sadržaje na Edutoriju, piše članke s primjerima dobre prakse.

Valentina Blašković
Prva osnovna škola Ogulin
Croatia
Valentina Blašković, rođena 4. veljače 1987. u Ogulinu. Diplomirala je 2011. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje magistre primarnog obrazovanja s modulom Informatika. Trenutno radi kao učiteljica Informatike u Prvoj osnovnoj školi Ogulin. Završila je početnu edukaciju i dodatne online edukacije mentora uključenih u projekt Croatian Makers Lige, te aktivno sudjeluje u natjecanjima. Završila je početnu i naprednu edukaciju za mentore projekta BBC micro:bit STEM revolucije i ProMikro, te na satovima informatike svakodnevno koristi micro:bitove. Uključila je školu u projekt Internet of Things, te završila osnovnu i naprednu edukaciju za njih. Potpredsjednica i voditeljica je programa i radionica Robotike u Društvu pedagoga tehničke kulture Ogulin. Radila je kao član povjerenstva za prosudbu udžbenika i radnih bilježnice za predmet Informatika u Ministarstvu znanosti i obrazovanja. Dobitnica je nagrade od strane Ministarstva za najbolji

digitalni obrazovni sadržaj, među 100 izabranih u prosincu 2018., te je dobitnica nagrade MZO za najuspješnijeg odgojno-obrazovnog djelatnika 2018./2019.godine i 2019./2020. Sudjelovala je u izradi inovativnih metodičkih preporuka za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda predmetnih kurikuluma i međupredmetnih tema za osnovnu i srednju školu, te je snimala videolekcije – Škola za život – za 2.razred osnovne škole od ožujka do lipnja 2020, te u projektu i-nastava Ministarstva za učenike razredne nastave u školskoj godini 2020./2021.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje:

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC