Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2021, Nove prilike; ISBN 978-953-6802-90-6 »
Prezentacija
View File
pptx
5.2MB

Potraga za blagom i društvene igre

Kroz različite modele nastave nastojimo sadržaje približiti učenicima na što zanimljiviji i prihvatljiviji način. Često se nađemo u situaciji da odbacujemo igru u nastavi jer smatramo da ćemo izgubiti previše vremena. Ali dobro pripremljene aktivnosti mogu potaknuti učenike na veći angažman. U igri Lov na blago i različitim društvenim igrama (Zmije i ljestve, Monopol i sl.) učenici uvijek rado sudjeluju. Možemo ih primijeniti za usvajanje novih sadržaja, ponavljanje i uvježbavanje, prilikom obilježavanja nekih događanja, ugraditi ih u projekte ili scenarije učenja. Ovisno o prilici učenici mogu igrati sami na satu ili kod kuće, u paru ili manjoj grupi, na računalima ili prijenosnim uređajima. Mogućnosti su velike i učitelj će prilagoditi igru sukladno ishodima koje želi ostvariti. Kombinacijom digitalnih alata Bookwidget i Genial.ly možemo sami izraditi zanimljive digitalne igre. U Bookwidgetu sastavljamo aktivnosti i ugrađujemo ih u Genial.ly koji nam omogućuje izradu personaliziranih interaktivnih ploča za igru. Igre su osmišljene tako da se učenici kreću po poljima. Kada uspješno riješe aktivnosti na početnom polju sudionici dobiju lozinku za otvaranje sljedećeg. Osim lozinke dobiju i povratnu informaciju o svom radu. Zadaci na stanicama se razlikuju po formatu (umetni, poveži, izaberi, upiši itd.) i težini. Izuzetno je važno što igru možemo prilagoditi učenicima sa teškoćama i nadarenim učenicima. Bitna značajka Bookwidgeta je kvalitetna povratna informacija i učitelju i učeniku koju program omogućava. Kao krajnji rezultat radionice polaznici će izraditi edukativnu igru koristeći dva digitalna alata.

Maja Kovačević
Osnovna škola Rajić
Croatia

Antonela Matajić
Osnovna škola Rajić
Croatia

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC