Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2021, Nove prilike; ISBN 978-953-6802-90-6 »

ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta

PREZENTACIJA: https://presenter.ahaslides.com/share/cuc-2021-classcraft-1635452353245-neoud338ck

Alat ClassCraft je igrifikacijska platforma za e-učenje i digitalizaciju predmeta predviđena za učenike na svim razinama školovanja. ClassCraft omogućuje pretvaranje učionice u interaktivni prostor igre igranja uloga (engl. role-playing game - RPG) u kojem učenici dobivaju svoje likove, dijele se u timove, rješavaju zadatke, napreduju u razinama, dobivaju 'moći' i virtualni novac koje mogu koristiti u razredu ili u igri. Alat smo koristili u srednješkolskom i visokoškolskom okruženju pri čemu su učenici i studenti velikim dijelom pozitivno reagirali na upotrebu sustava, povećan je interes za rješavanje zadataka i razumijevanje gradiva te su ukupno rezultati učenika i studenata bolji u udnosu na prethodne generacije koje nisu koristile taj sustav. U interaktivnom predavanju predstavit će se iskustvo korištenja platforme ClassCraft kroz dvije prošle školske godine, naučene lekcije i dati smjernice za korištenje.

Markus Schatten
Fakultet organizacije i informatike
Croatia

Ljiljana Inkret-Martinčević
II. osnovna škola Varaždin
Croatia

Marinela Schatten
II. osnovna škola Varaždin
Croatia

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC