Full Program »
Prezentacija
pptx 4.6MB |
e-Škole program obrazovanja kao put razvoja digitalnih kompetencija
Cilj izlaganja je predstaviti mogućnosti i prilike za razvojem digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika školskih ustanova u okviru e-Škole programa obrazovanja. Tijekom projekta e-Škole biti će dostupno više od 60 različitih radionica uživo, virtualnih radionica, webinara i e-tečajeva, kao i tzv. EduBlic koji sadrži preko 230 digitalnih objekata za mikroučenje. Koje radionice će se održavati u vašoj školi, koja je razlika virtualne radionice i webinara, kako pohađati e-tečajeve i kako dobiti potvrde o sudjelovanju, samo su neka od pitanja na koje ćete dobiti odgovor tijekom izlaganja.
Autor(i):
Mirta Janeš
CARNET
Mirta Janeš je voditeljica Službe za podršku e-obrazovanju u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNET, a bavi se područjem primjene digitalnih tehnologija u obrazovanju. Od 2004. godine sudjelovala je u projektima izrade i implementacije CARNET-ovih online tečajeva, te na uspostavi i razvoju sustava CARNET-ovih online mentora. Koordinirala je i vodila projekte ECDL izobrazbe nastavnika osnovnih i srednjih škola. Bila je jedna od tutorica na CARNET-ovoj E-learning akademiji na programu E-learning Tutoring. Uz dugogodišnje iskustvo u izradi i implementaciji e-tečajeva i drugih obrazovnih sadržaja namijenjenih razvoju digitalnih kompetencija nastavnog osoblja, iskustvo stječe i direktnim radom s korisnicima kroz provedbu velikog broja predavanja i radionica odgojno-obrazovnim djelatnicima u školama, vezanim za primjenu digitalnih tehnologija u nastavnom procesu. Iskustva proširuje radom na europskim projektima, a u pilot fazi projekta e-Škole vodila je projektni rezultat koji se bavio razvojem digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih i administrativnih djelatnika škola.
Maja Quien
CARNET
Maja Quien radi u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNET kao specijalistica u Službi za podršku e-obrazovanju, a trenutno je angažirana na projektu e-Škole. Usmjerena je na primjenu digitalne tehnologije u obrazovnom sustavu, osobito u školama. Radi na obrazovanju školskih djelatnika, pretežno e-obrazovanju, kao i na razvoju raznih digitalnih sadržaja koji su podrška primjeni tehnologije u školi. Držala je niz radionica i webinara o primjeni tehnologije u obrazovanju te je urednica nekoliko online tečaja. Prethodno je radila je kao nastavnica u dvije srednje strukovne škole u Splitu i u Zagrebu. Također je radila na raznim projektima u području obrazovanja od kojih se ističe CARNET-ov projekt Inspiring Science Education (ISE) koji je uključio više od 450 škola iz RH. Završila je preddiplomski i diplomski studij sociologije istraživačko-metodološkog usmjerenja na Filozofskom fakultetu u Splitu te je doktorirala na Poslijediplomskom doktorskom studiju sociologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Objavila je u koautorstvu četiri istraživačke studije kao i desetak radova za različite znanstveno-stručne skupove.