Full Program »
Alati za sreću
Ovo izlaganje ima namjeru pokazati tijek i aktivnosti eTwinning projekta pod nazivom Our Well-being i novu dimenziju uporabe IKT alata. U projektu su sudjelovale osnovne škole triju zemlja – Hrvatske, Srbije i Italije, odnosno učenici i njihovi učitelji koji su prepoznali zajedničko nastojanje da se pronađu odgovori na sljedeća pitanja: Novo „normalno“ uzrokovano pandemijom lansiralo nas je u digitalni svemir i otvorilo nam nove digitalne sfere, no je li to dovoljno za razvoj kompetencija 21.st i cjeloživotno učenje? Možemo li učiti ako nismo sretni? Što je s našim mentalnim zdravljem? Kako zdravo hraniti naše mentalno biće 'online'? Kako integrirati digitalnu i humanističku dimenziju odrastanja naših učenika, pa i nas samih? Namjera je bila razmotriti tvrdnju da djeca osnovnoškolske dobi tehnologiju koriste većinom kako bi se izdvojili iz stvarnoga u virtualni svijet, što za posljedicu ima otuđenje od prijatelji, obitelji i sebe samoga. Tu smo, u razgovoru s učenicima, primijetili da je odgovor velikim dijelom potvrdan. Također smo htjeli provjeriti koliko škola/učitelji mogu utjecati na razloge i načine na koji djeca koriste tehnologiju. I tu smo naišli na potvrdan odgovor, što je u nama izazvalo veliku sreću, ali i osjećaj odgovornosti. Učenici su svoju pažnju pomoću IKT alata usmjerili na humane teme poput obitelji, prijatelja, zdravlja tražeći odgovor na pitanja što je potrebno učiniti da bismo bili sretniji, kakvi hobiji postoje, kako san i sunce utječu na blagostanje, što nas nasmijava, zašto je dobro imati ljubimca, zašto je zdrava prehrana važna, zašto su važne lijepe stvari poput glazbe, boja, plesa…
Autor(i):