Full Program »
Prezentacija
pptx 4.2MB |
Planiranje nastave za hibridno i online okruženje
S obzirom na izazove s kojima se suočavaju učitelji i nastavnici u vrijeme kada se nastava uživo periodički seli u online okruženje zbog globalne pandemije, važno je steći kompetencije za brzo preoblikovanje ustaljenih načina poučavanja u fleksibilne modele prilagođene novim medijima i okruženjima. Radionicom “Planiranje nastavnih aktivnosti u hibridnoj i online nastavi” predstavit će se jedan od pristupa planiranju nastave uz primjenu digitalne tehnologije.
Polaznici će aktivnim angažmanom u manjim skupinama imati priliku za osmišljavanje transformacije učioničke u hibridni i online model nastave uz pomoć koncepta razvijenog za ovu radionocu. Model planiranja nastavnih aktivnosti osmišljen je na temelju koncepta e-aktivnosti koji je razvila svjetski priznata obrazovna stručnjakinja Gilly Salmon.
Posebna važnost bit će posvećena izazovima s kojima se učitelji i nastavnici susreću prilikom planiranja i provedbe hibridne i online nastave te će polaznici kroz aktivno sudjelovanje u zajedničkoj diskusiji imati prilike analizirati izazove i moguće odgovore na njih.
Autor(i):
Jasminka Maravić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Jasminka Maravić je voditeljica projekata u CARNET-ovom Odjelu za podršku obrazovanju. Sudjelovala je u nizu domaćih i europskih projekata, a neki od najznačajnijih su E-learning akademija, Portal za škole, Referalni centri za e-obrazovanje i e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola - e-Škole (pilot projekt). Njeno iskustvo značajno je vezano uz e-učenje, koje je osim kroz projekte stjecala kroz kontinuirano stručno usavršavanje u okviru E-learning akademije, online tečajeva „Online Tutoring“ i „New technologies of e-learning“, radionice „Instructional Design“, „Evaluation of e-learning courses“ i „Facilitation of Online Learning“ te sudjelovanja na domaćim i međunarodnim konferencijama. Dulji niz godina bila je online mentor u programu E-learning Tutoring u okviru E-learning akademije. Posljednjih godina intenzivno je uključena u osmišljavanje i provedbu aktivnosti u okviru programa e-Škole.
Mirta Janeš
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
-
Martina Hribar
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Martina Hribar je specijalist u CARNET-ovom odjelu za podršku obrazovanju. U okviru službe za Istraživanje i razvoj e-učenja sudjeluje u provedbi istraživnja o primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju. Tijekom 16 godišnjeg radnog iskustva u CARNET-u sudjelovala je u nizu projekata koji su se bavili poticanjem integracije informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanje, između kojih ističe E-learning akademiju na kojoj je bila online mentor, događanje Suvremene tehnologije u obrazovanju STO na kojem je u periodu od 2014. do 2017. bila voditelj programa te e-Škole projekt, u kojem je sudjelovala u aktivnostima pokretanje virtualne zajednice praktičara.