Prezentacija
pptx 13.4MB | Puni tekst rada
pdf 190KB |
Kako postati bolji učitelj
Posljednje dvije godine uključene smo u projekt stručnog usavršavanja učitelja. Stručni tim istraživača vođeni lošim rezultatima Pisa testiranja pokreću projekt kojim žele pronaći uspješan model stručnog usavršavanja učitelja. Projekt se sastoji od četiri faze. U prvoj fazi istraživački tim proučava stručna usavršavanja u drugim zemljama. Kao primjere učinkovitih programa stručnog usavršavanja učitelja matematike navode: Svaki razred, svaki dan (Every Classroom, Every Day; Early et al., 2016), Matematički putevi i stranputice (Math Pathways and Pitfalls; Heller et al., 2007), Istraživanje nastave (Lesson Study; Lewis & Perry, 2017), Program eMINTS (enhancing Missouri’s Instructional Networked Teaching Strategies; Meyers et al., 2016) i niz istraživanja predvođenih voditeljem Roschelle koristeći različite aplikacije među kojima je SimCalc i ASSISTments. Sudjelovale smo u istraživanju novih oblika rada, te kako oni utječu na sam proces učenja. Rad s učenicima bio je snimljen i kasnije analiziran u virtualnim zajednicama učenja. Tijekom ovog oblika rada imale smo mogućnost vidjeti kako na neki oblik poučavanja reagiraju učenici, a kako učitelji, te kakve rezultate ostvaruju nakon primjene određenih metoda rada i kako ih možemo poboljšati. Proučavale smo i istraživale različite oblike poučavanja, testirale ih u svojim učionicama, proučavale samu primjenu tehnologije paralelno u redovnoj nastavi, ali i u nastavi na daljinu. Nakon uspješno odrađenog projekta ostvarile smo velik napredak na svim područjima našeg rada. Željele bismo vam prezentirati svoj napredak kroz prezentaciju naših radova na početku i na kraju edukacije. Prikazale bi vam program "Assistment-s" koji smo koristile u projektu te modificirani oblik obrnute učionice koji smo primijenile u nastavi matematike.
Autor(i):
Magdalena Mikulić
OŠ "Ivan Meštrović" Vrpolje
Croatia
Radi kao učitelj matematike i informatike u osnovnoj školi u Vrpolju. Ali put do ovog radnog mjesta nije bio lak.
U ovoj školi započela je svoj istinski rad i pokrenula različita obilježavanja te se uključila u različite
projekte. Svake godine održava Večer matematike, Pi dan, Dane sigurnog interneta i uz to sudjeluje u različitim projektima i drugim školskim aktivnostima. Predstavljala je državu u e- twinning projektu „The Europain Chain Reaction“, kojeg njeni učenici obožavaju. Tijekom rada nastale su različite matematičke aktivnosti, kao što je detektiv Matko Matematko, božićni matematički vilenjaci, trening za matematičke detektive, natjecanje u izradi katapulta/padobrana,matematičari u togama, matematička izložba povodom obilježavanja broja Pi, igra matematička školica, želim biti kao Faust, …. i dr. Najdraže joj je online natjecanje u pamćenju znamenaka broja Pi. Voli istraživati druge škole, posebno ako su izvan granica RH, zbog toga je posjetila Pestalozzi školu u Njemačkoj. Radila je na projektima darovitih i projektu stručnog usavršavanja učitelja matematike i biologije, a posebnu pažnju posvećuje podršci učenicama u STEM području. Zbog toga je u školi pokrenula „Girl Code Club“. Svoje učenike uvijek
potiče na napredak, ustrajnost i kako im glavni moto treba biti „Samo nebo je granica!“.
Darija Mikić
Croatia
Osnovnu i srednju školu završila u Novoj Gradiški. Radi kao učiteljica matematike u Osnovnoj školi Mato Lovrak, Nova Gradiška. Voli svoj posao te se trudi svoje učenike zainteresirati za ljepotu matematike. Organizatorica je Večeri matematike, obilježavanja Svjetskog dana matematike putem matematičkih i informatičkih radionica za učenike svoje škole, Dana jabuka (posjet novogradiškoj
bolnici), Klokan bez granica, Dan ružičastih majica itd. Krajem travnja sudjeluje u
organizaciji Festivala matematike na županijskoj razini. Sudjelovala je u projektu identifikacije potencijalno darovitih učenika STEAM područja unutar Brodsko-posavske županije te u projektu stručnog usavršavanja učitelja matematike i biologije.