Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Full Program »
Prezentacija
View File
pptx
5.2MB

Potraga za blagom i društvene igre

Kroz različite modele nastave nastojimo sadržaje približiti učenicima na što zanimljiviji i prihvatljiviji način. Često se nađemo u situaciji da odbacujemo igru u nastavi jer smatramo da ćemo izgubiti previše vremena. Ali dobro pripremljene aktivnosti mogu potaknuti učenike na veći angažman. U igri Lov na blago i različitim društvenim igrama (Zmije i ljestve, Monopol i sl.) učenici uvijek rado sudjeluju. Možemo ih primijeniti za usvajanje novih sadržaja, ponavljanje i uvježbavanje, prilikom obilježavanja nekih događanja, ugraditi ih u projekte ili scenarije učenja. Ovisno o prilici učenici mogu igrati sami na satu ili kod kuće, u paru ili manjoj grupi, na računalima ili prijenosnim uređajima. Mogućnosti su velike i učitelj će prilagoditi igru sukladno ishodima koje želi ostvariti. Kombinacijom digitalnih alata Bookwidget i Genial.ly možemo sami izraditi zanimljive digitalne igre. U Bookwidgetu sastavljamo aktivnosti i ugrađujemo ih u Genial.ly koji nam omogućuje izradu personaliziranih interaktivnih ploča za igru. Igre su osmišljene tako da se učenici kreću po poljima. Kada uspješno riješe aktivnosti na početnom polju sudionici dobiju lozinku za otvaranje sljedećeg. Osim lozinke dobiju i povratnu informaciju o svom radu. Zadaci na stanicama se razlikuju po formatu (umetni, poveži, izaberi, upiši itd.) i težini. Izuzetno je važno što igru možemo prilagoditi učenicima sa teškoćama i nadarenim učenicima. Bitna značajka Bookwidgeta je kvalitetna povratna informacija i učitelju i učeniku koju program omogućava. Kao krajnji rezultat radionice polaznici će izraditi edukativnu igru koristeći dva digitalna alata.

Autor(i):

Maja Kovačević
Osnovna škola Rajić
Croatia
Maja Kovačević, diplomirani učitelj razredne nastave s pojačanim programom iz predmeta informatika (diplomirala 2008. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu). Radila je 11 godina kao učiteljica informatike u OŠ Rajić te u njoj obavljala poslove administratora imenika i resursa. Uređivala je i vodila školsku web stranicu. 2019. godine počinje raditi kao učiteljica razredne nastave u OŠ Rajić. Redovito sudjeluje na seminarima u organizaciji MZOS i AZOO te je pohađala i druga stručna predavanja. U svome radu primjenjuje suvremene metode i IKT.

Antonela Matajić
Osnovna škola Rajić
Croatia
Antonela Matajić, učitelj razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnog predmeta Matematika. Diplomirala 2005. na Visokoj učiteljskoj školi u Petrinji i od te godine radi u Osnovnoj školi Rajić kao učitelj matematike. Promovirana je u zvanje učitelj mentor. 2013. godine je završila CARNet-ovu E-learning akademiju: Course Design. Redovito se usavršava na nacionalnim i međunarodnim seminarima, tečajevima i platformama. Održava predavanja, radionice i webinare na županijskoj i državnoj razini. Sudjeluje u eTwinning projektima za koje je dobila nacionalne i europske oznaku kvalitete. U svrhu popularizacije matematike i matematičkog načina razmišljanja organizator je matematičkih natjecanja i događanja na razini škole. Radi promocije dječjih prava i poticanja empatije, humanitarnog rada i štednje od 2017. godine, postala je koordinator UNICEF-ovog projekta „Škole za Afriku“ u OŠ Rajić. Dugogodišnji je član i predsjednica Društva naša djeca „Osmijeh“ Rajić gdje je organizirala robotičke radionice za djecu. Sudjelovala je u IRIM-ovim projektima STEM revolucija, ProMikro i Napredne ‘Internet of Things’ tehnologije u hrvatskim školama. Bookwidgets ambasadorica.

 

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC