Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Full Program »

ClassCraft: Integralna platforma za igrifikaciju predmeta

PREZENTACIJA: https://presenter.ahaslides.com/share/cuc-2021-classcraft-1635452353245-neoud338ck

Alat ClassCraft je igrifikacijska platforma za e-učenje i digitalizaciju predmeta predviđena za učenike na svim razinama školovanja. ClassCraft omogućuje pretvaranje učionice u interaktivni prostor igre igranja uloga (engl. role-playing game - RPG) u kojem učenici dobivaju svoje likove, dijele se u timove, rješavaju zadatke, napreduju u razinama, dobivaju 'moći' i virtualni novac koje mogu koristiti u razredu ili u igri. Alat smo koristili u srednješkolskom i visokoškolskom okruženju pri čemu su učenici i studenti velikim dijelom pozitivno reagirali na upotrebu sustava, povećan je interes za rješavanje zadataka i razumijevanje gradiva te su ukupno rezultati učenika i studenata bolji u udnosu na prethodne generacije koje nisu koristile taj sustav. U interaktivnom predavanju predstavit će se iskustvo korištenja platforme ClassCraft kroz dvije prošle školske godine, naučene lekcije i dati smjernice za korištenje.

Autor(i):

Markus Schatten
Fakultet organizacije i informatike
Croatia
Markus Schatten izvanredni je profesor i voditelj Laboratorija za umjetnu inteligenciju na Fakultetu organizacije i informatike. Autor je preko 90 znanstvenih i stručnih radova. Područja interesa su mu umjetna inteligencija, višeagentni sustavi i računalne igre.

Ljiljana Inkret-Martinčević
II. osnovna škola Varaždin
Croatia
Ljiljana Inkret-Martinčević, mag. informatke, učitelj mentor, radi u II. osnovnoj školi Varaždin kao učiteljica informatike. Sudjeluje u radu Županijskog stručnog povjerenstva informatičkog natjecanja. Također sudjeluje na školskim, županijskim i državnim natjecanjima (Primjena algoritama i Osnove informatike). Voditeljica je zimskih škola informatike od 2004. do 2008. Predaje u Centru izvrsnosti iz informatike Varaždinske županije od 2010.g., vodeći radionice Osnove informatike i Programiranje Python. ECDL predavač za osnovni program od 2007. do 2010. Aktivno sudjeluje u Croatian Makers Ligi od 2018., učenici ostvarili izvrsne rezultate. Voditelj Erasmus+ projekata KA229: Human Rights Education i European MakerSpace Network. Mentor studentima FOI Varaždin. Unatrag 5 godina sudjeluje kao predavač na Carnetovoj korisničkoj konferenciji kao i na državnim skupovima za učitelje informatike. Tijekom svojega cjeloživotnoga obrazovanja stekla je certifikate: Cisco CCNA Networking Academy, ECDL mentor i Java Foundations. Koristi se engleskim i ruskim jezikom u govoru i pismu. Aktivno korištenje svih alata iz MS Office/Windows, računalnih aplikacija u školi, Open Source i Web 2.0 alata.

Marinela Schatten
II. osnovna škola Varaždin
Croatia
Marinela Schatten magistrirala je na Fakultetu organizacije i informatike na temu Forenzike društvenih aplikacija. Radila je u Srednjoj školi Dugo Selo gdje je predavala predmete vezane uz informatiku, računalstvo, baze podataka i razne oblike programiranja. Trenutno je učiteljica informatike na II. osnovnoj školi u Varaždinu gdje predaje informatiku učenicima 1. do 4. razreda. Autorica je nekoliko znanstvenih i stručnih radova iz područja igrifikacije, društvenog web-a i računalne sigurnosti. Sudjeluje ili je sudjelovala na nekoliko međunarodnih projekata.

 

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC