Full Program »
Testmoz i Classtime u online nastavi Biologije i Prirode
Prezentacijom „Vrednovanje i praćenje pomoću digitalnih alata Testmoz i Classtime“ prikazat će se primjer dobre prakse vrednovanja i praćenja u online nastavi Biologije i Prirode. Primjena digitalnih alata u svrhu praćenja i vrednovanja učenika omogućuje učiteljima bržu pripremu, realizaciju i analizu rezultata. Testovi oblikovani u digitalnim alatima sadrže različite vrste pitanja, mogućnost uporabe multimedijskih sadržaja čime učenicima nastavni sadržaj postaje zanimljiviji i atraktivniji. Pripremljena zadaća uvijek je dostupna s jednakim kriterijima za sve učenike. Učenici dobivaju brzu povratnu informaciju, omogućen im je uvid u testove i vlastite rezultate te je potaknuto učeničko samopraćenje, samovrednovanje i preuzimanje kontrole nad vlastitim učenjem. U prezentaciji su izdvojeni uočeni prednosti i nedostatci za oba digitalna alata: Testmoza i Classtime tijekom praćenja i vrednovanja rada učenika u online nastavi Biologije i Prirode. Također, prikazani su komentari i razmišljanja učenika o primjeni digitalnih alata i računala/tableta/pametnih telefona u nastavi Biologije i Prirode s osvrtom na Testmoz i Classtime.
Autor(i):