Skip to main content
23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

Cijeli program »

Glazbena umjetnost na daljinu - izazovi digitalnog oblika nastave

Za postizanje boljih akademskih rezultata važno je analizirati odnose između raznih elemenata učinkovite nastave te podupirati individualni rast i promicanje pozitivnog obrazovnog konteksta za sve sudionike uključene u proces učenja i poučavanja. Iako se važnost digitalne pismenosti najviše ističe kroz STEM područje, njena uloga i primjena nije ništa manje zastupljena u humanističkom, odnosno umjetničkom području, poput Glazbene umjetnosti. U smjeru navedenog, kako bi se ispitalo zadovoljstvo i utjecaj nastave Glazbene umjetnosti na daljinu na stavove nastavnika i učenika, sustručnjaci navedenog područja odlučili su provesti ankete na državnoj razini s ciljem provjere unaprijed zadanih nul hipoteza istraživanja. Po završetku analize, zadane hipoteze su obrađene parametrima deskriptivne statistike pri čemu je uočena visoka statistička razlika u procjeni mišljenja nastavnika i učenika, što u konačnici ukazuje na daljnju potrebu razvijanja i usavršavanja metoda poučavanja nastave Glazbene umjetnosti i primjene dodatnih digitalnih alata, kako na daljinu, tako i u izvornoj praksi.

Autor(i):

Ivana Petravić
Gimnazija Velika Gorica
Croatia
Ivana Petravić nastavnica je Glazbene umjetnost u Gimnaziji Velika te je po struci magistra muzikologije s interesnim područjem znanstvenog istraživanja glazbe razdoblja renesanse. Uz znanstveni muzikološki rad, aktivni je sudionik i istraživač s ciljem unaprjeđenja suvremenog obrazovanja u školstvu.

Ozana Bijelonjić
XV. gimnazija, Zagreb
Croatia
Ozana Bijelonjić nastavnica je Glazbene umjetnosti u XV. gimnaziji u Zagrebu te je po struci magistra glazbene pedagogije. Interesno područje njenog rada u struci je filmska glazba i metode kako ju približiti učenicima. Također, aktivni je sudionik i istraživač s ciljem unaprjeđenja suvremenog obrazovanja u školstvu.

Marko Majstorović
I. gimnazija, Zagreb
Croatia
Marko Majstorović nastavnik je Glazbene umjetnosti u I. gimnaziji u Zagrebu te je po struci magistar glazbene pedagogije. Interesno područje njegovog rada u struci je zborska metodologija i primjena kroz rad s učenicima. Također, aktivni je sudionik i istraživač s ciljem unaprjeđenja suvremenog obrazovanja u školstvu.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje:

 

 

Privacy Policy

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2020 Zakon Group LLC